En smakebit på søndag: Why not me? av Mindy Kaling.



En smakebit på søndag er en ukentlig utfordring laget av Mari. Besøk bloggen hennes for flere flotte smakebiter.

God søndag! Jeg hører denne søndagen på Why not me? av Mindy Kaling på lydbok. Jeg elsket hennes første bok Is Everyone hanging out without me? og bestemte meg for å høre på den neste også. Jeg elsker lydbøkene siden det er hun selv som leser og hun leser på en så morsom måte. Det føles nesten som det er en venninne som forteller deg historier og ikke en vilt fremmed. Jeg må ærlig innrømme at jeg nesten ikke har sett på noe av det hun har vært med på innenfor tv, men at jeg fikk litt lyst nå.

Bilderesultat for why not me mindy kaling


                               “the best kind of laughter is laughter born of a shared memory.”

Hva leser dere denne søndagen? Har dere lest noe av Mindy Kaling?

La oss snakke om det i kommentar feltet :-)

~Elin~

Kommentarer

  1. Tack för smakebiten! Jag har sett Mindy i hennes tv-serie The Mindy Project :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke sett The Mindy project men har litt lyst etter å ha lest bøkene hennes :-)

      Slett
  2. Tack för smakebiten, denna känner jag inte till tyvärr.

    SvarSlett
  3. Jeg er sikkert for gammel siden jeg ikke vet hvem denne damen er i det hele tatt :-D Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg visste heller ikke hvem hun var før jeg leste den første boka hennes :-)

      Slett
  4. En bok/författare som jag inte känner till. Tack för smakbit!

    SvarSlett
  5. Tack för smakbiten. Kan tänka mig att det är speciellt om hon själv läser.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er det. Jeg liker når forfattere gjør det, er litt mer spesielt da de leser sine egne historier :-)

      Slett
  6. Har lyssnat på den här, fanns vissa kapitel som jag tyckte var ruggigt bra, andra som var mer meh.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg er litt enig. Var noen kapitler som var bedre enn andre.

      Slett
  7. kände inte till. tack för smakebiten!

    SvarSlett
  8. Okänd författare och bok. Tack för smakbiten!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar